Az Ön kosara
Üres a kosár
local_shipping Vásároljon még 19 600 Ft értékben, az ingyenes szállításhoz!
Üres a kosár
Kategóriák
GYIK – gyakori kérdések
Hogyan tudom elkészíteni a megrendelést?
A termékeink elérhetősége a kép mellett egy zöld „+“ jellel van feltüntetve a kosáron – ilyenkor a kiválasztott ékszer raktáron van, tehát megrendelhető.
Első lépésben a helyes kombinációt/méretet szükséges kiválasztani, amennyiben a termék mellett megtalálható a legörgethető sáv. VIGYÁZAT! A gyűrűk esetében a rendszerünk automatikusan a legkisebb méretet teszi a kosárba, amely az adott típusból elérhető. Ezért fontos, hogy a megfelelő nagyság kerüljön a megrendelésbe.
Kattintson a Kosárba gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.
Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket/méreteket. Az áru, amelyet egyszer a kosárba helyezett, már ott marad.
Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a jobb felső sarokban lévő piros színű bevásárló kosárra, ilyenkor láthatja a kosár tartalmát, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A fizetendő összeg is megjelenik a szállítási költséggel együtt.
Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a csillaggal jelölt mezőkben.
Ha regisztrált vásárlónk, vagy nyert/kapott kupont/kedvezményes kódot, írja be a helyes mezőbe.
Egyes termékekhez ajándék is választható. Még pedig úgy, hogy a vásárlás lezárása előtt az ajándék képére klikkel.
Az ajándék kiválasztása után a szállítás és fizetés módját kell kiválasztani.
Még egyszer ellenőrizze a megrendelését, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve.
Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a Vásárlás LEZÁRÁSA gombra.
Ez után megjelenik a rendelés összegzése. Itt még változtathat a fizetési módon az Egyéb fizetési módra kattintva. Ha ez után mindent rendben talál, kattintson a Megerősítem a vásárlást opcióra.
Ha a megrendelés sikeres volt pár másodperc múlva egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.
Ha a rendelés folyamán vagy a lezárásnál valamilyen gond lépne fel, értesítsen bennünket telefonon, e-mailben, vagy a Livechat alkalmazáson keresztül, szívesen segítünk.
Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?
19 600 Ft alatti vásárlás esetén a szállítási költségek a következők:
Magyar Posta házhozszállítás - 1150 HUF
Magyar Posta csomagpont - 1100 Ft
GLS házhozszállítás - 1190 Ft
GLS csomagpont - 1100 Ft
Packeta - 1000 FT
19 600 Ft feletti vásárlásnál a szállítási költség INGYENES.
Hogyan fizethetek?
A termékeket 4 féle módon lehet kifizetni:
Bankkártyás fizetési mód, Simplepay (VISA, MASTERCARD) – biztonságos fizetés, egyenesen a bank oldalán.
Hány napon belül érkezik meg a csomag?
Ha a megrendelését utánvéttel munkanapokon 13:00 óráig elkészíti, a csomag még aznap feladásra kerül. A 13:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő Magyar postával 2-3 munkanap, GLS futárszolgálattal 1-2 munkanap, Packeta csomagponton keresztül 2-3 munkanap. A szállítás (Magyar posta és GLS esetében) csak munkanapokon lehetséges! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a szállító elérhetőségét.
Hogyan reklamálható a termék?
A reklamációt 30 napon belül rendezzük. A termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk az előírásoknak megfelelően.
Reklamáció menete:
Visszaküldhetem reklamáció/pénzvisszafizetés esetén a megrendelésem csak egy részét?
Igen, visszaküldheti megrendelése csak egy részét is. Reklamáció esetén él a pénzvisszafizetési lehetőség.
Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?
A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az oldalunkon. Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat kedvezményes kuponokra válthatja, közvetlenül a fiókjában. Kattintson a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra és váltsa be kedvezményes kuponná. A rendszer ezután generál egy kódot, amelyet a következő rendelésénél lehet megadni. A pontjának megfelelő összeget levonjuk a rendelésből. Az utalványt a vásárlástól számított 14 nap elteltével tudja beváltani, és azonnal fel tudja használni. A kupon kezdési dátumát is jelezni fogjuk Önnek a felületen. A kupon egy évig érvényes. Ha nem tudja a kedvezményt hozzáadni a megrendeléséhez, kérjük, értesítsen minket. Semmiképpen ne fizesse ki előre a rendelését, ha a kupon hozzáadásával gond van, mivel az előre kifizetett rendelések végösszegét nem tudjuk módosítani.
Hogy mérjem le a gyűrű méretemet?
Hasznos információkat a gyűrű méretekkel kapcsolatban a következő hivatkozásra kattintva talál: http://ekszer-eshop.hu/tartalom/6-hogyan-allapitjuk-meg-a-gyuru-meretet
Foglalkoznak az ékszerek módosításával – rövidítés, gravírozás?
Ékszerkészítéssel és módosítással nem foglalkozunk. Ezért fontos tudnivaló, hogy ha a weboldalunkon vásárolt ékszerek utólag módosítva lesznek ékszerésznél, a termékre vonatkozó két éves garancia érvényét veszti.
Mikor lesz a most kiárusított termék újra raktáron?
Naponta frissítjük a weboldalunkat, tehát érdemes figyelemmel követni. Lehetőség nyílik feliratkozásra a kiárusított termék mellett, egy e-mail cím megadásával. Tehát, ha a termék ismételten raktáron lesz, automatikusan értesítést kap tőlünk.
Mennyire tartós a termékek színe?
A nemesacél ékszereknél leginkább elterjedt színezési mód az elektromágneses medencében való fürdetés, mely azt jelenti, hogy a színező anyag elektromágnesességgel tapad a nemesacél felületéhez. A nemesacél gyártása során lehetetlen megoldani, hogy már maga az anyag színeződjön meg, ezért csak külső felületi színezést kapnak a termékek. Ennek köszönhetően egy idő után akár le is kophatnak, attól függően, hogyan használjuk ékszerünket.
Készítenek ékszert egyéni rendelésre is?
Az ékszereinket elismert beszállítóktól rendeljük, ékszerkészítéssel nem foglalkozunk.