Kategóriák

    GYIK – gyakori kérdések

     

    Hogyan tudom elkészíteni a megrendelést?

    A termékeink elérhetősége a kép mellett egy zöld „+“ jellel van feltüntetve a kosáron – ilyenkor a kiválasztott ékszer raktáron van, tehát megrendelhető.

    • Első lépésben a helyes kombinációt/méretet szükséges kiválasztani, amennyiben a termék mellett megtalálható a legörgethető sáv. VIGYÁZAT! A gyűrűk esetében a rendszerünk automatikusan a legkisebb méretet teszi a kosárba, amely az adott típusból elérhető. Ezért fontos, hogy a megfelelő nagyság kerüljön a megrendelésbe.

    • Kattintson a Kosárba gombra – a termék automatikusan bekerül a kosárba.

    • Amennyiben szeretné folytatni a vásárlást, nyugodtan választhat következő termékeket/méreteket. Az áru, amelyet egyszer a kosárba helyezett, már ott marad.

    • Ha szeretné a rendelést lezárni, kattintson a jobb felső sarokban lévő piros színű bevásárló kosárra, ilyenkor láthatja a kosár tartalmát, esetleg még változtathat a mennyiségeken, illetve törölhet is valamit a kiválasztott termékek közül. A  fizetendő összeg is megjelenik a szállítási költséggel együtt.

    • Töltse ki a szállításhoz szükséges adatokat a csillaggal jelölt mezőkben.

    • Ha regisztrált vásárlónk, vagy nyert/kapott kupont/kedvezményes kódot, írja be a helyes mezőbe.

    • Egyes termékekhez ajándék is választható. Még pedig úgy, hogy a vásárlás lezárása előtt az ajándék képére klikkel.

    • Az ajándék kiválasztása után a szállítás és fizetés módját kell kiválasztani.

    • Még egyszer ellenőrizze a megrendelését, hogy minden mező helyesen legyen kitöltve.

    • Amennyiben mindent rendben talált, kattintson a Vásárlás LEZÁRÁSA gombra.

    • Ez után megjelenik a rendelés összegzése. Itt még változtathat a fizetési módon az Egyéb fizetési módra kattintva. Ha ez után mindent rendben talál, kattintson a Megerősítem a vásárlást opcióra.

    • Ha a megrendelés sikeres volt pár másodperc múlva egy visszaigazoló e-mailt kap tőlünk.

    • Ha a rendelés folyamán vagy a lezárásnál valamilyen gond lépne fel, értesítsen bennünket telefonon, e-mailben, vagy a Livechat alkalmazáson keresztül, szívesen segítünk.

     

    Mennyibe kerül a szállítás/postaköltség?

    A megrendelt termékeket a Magyar posta és a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk,  valamint megrendelését átveheti személyesen is Pick Pack Ponton keresztül. A szállítási költség függ a megrendelés végösszegétől. Ha Ön a Magyar postát választja a postaköltség 891 Ft, 10 000 Ft alatti megrendelés esetén. Amennyiben a GLS futárszolgálatot jelöli meg szállítóként, akkor a szállítási költség 992 Ft, 10 000 Ft alatti végösszegnél. A Pick Pack Pont csomagpontba való szállítás díja pedig 690Ft, szintén 10 000 Ft alatti megrendelés esetén. 10 000 Ft feletti vásárlásnál, mindhárom szállítás esetében, a szállítási költség INGYENES.

     

    Hogyan fizethetek?

    A termékeket 4 féle módon lehet kifizetni:

    • Fizetés utánvétellel – a csomagért átvételekor fizet.
    • Banki átutalással – a megrendelést az összeg beérkezése után szállítjuk.
    • PayPal-os fizetési mód - a PayPal számláján keresztül, ha rendelkezik ilyen számlával.
    • Bankkártyás fizetési mód (VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD) – biztonságos fizetés, egyenesen a bank oldalán.

     

    Hány napon belül érkezik meg a csomag?

    Ha a megrendelését munkanapokon 13:00 óráig elkészíti, a csomag még aznap feladásra kerül. A 13:00 óra utáni, illetve a hétvégén elkészített megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. Szállítási idő Magyar postával 2-3 munkanap, GLS futárszolgálattal 1-2 munkanap, Pick Pack Ponton 2-3 munkanap. A szállítás (Magyar posta és GLS esetében) csak munkanapokon lehetséges! Ha a csomagja a megadott időn belül nem érkezik meg, kérem, jelezze ezt nekünk és mi megadjuk a csomag számát, illetve a szállító elérhetőségét.

     

    Hogyan kérhetem a termék cseréjét / reklamációját?

    A reklamációt 30 napon belül rendezzük. A termékeinkre 24 hónapos garanciát vállalunk az előírásoknak megfelelően.

     

    Reklamáció menete:

    • Vissza kell küldeni a terméket a sátoraljaújhelyi címre (Sperky Kft., Kazinczy u. 10, 3980 Sátoraljaújhely) a számla fénymásolatával együtt, ajánlott küldeményként 14 napon belül.
    • Egy új megrendelést kell létrehozni az oldalunkon. A további információkhoz oda kell írni, hogy cseréről van szó, valamint az eredeti megrendelésének a számát. Csere esetén ugyanolyan árban vagy pedig magasabb árban kell vásárolnia. A csomag megérkezésétől számítva 30 munkanapunk van a csere, ill. a reklamációk lebonyolítására, de igyekszünk a lehető leghamarabb intézkedni. Amennyiben már nem érhető el az előzőleg vásárolt termék, kérjük, válasszon másat hasonló árban.
    • Ha a pénzt szeretné visszaigényelni, akkor, írja rá a számla fénymásolatára a bankszámlaszámot. Ebben az esetben természetesen nem kell új megrendelést készítenie.
    • Abban az esetben, ha megrendelt ékszerrel nem elégedett 14 napon belül visszaküldheti hozzánk. Az arany ékszereket 30 napon belül küldheti vissza cserére.
    • Ha bármilyen további kérdése van, kérem, írjon a tamogatas@ekszer-eshop.hu e-mail címre.

     

    Visszaküldhetem reklamáció/csere esetén a megrendelésem csak egy részét?

    Igen, visszaküldheti megrendelése csak egy részét is. Reklamáció esetén él a pénzvisszafizetési lehetőség. Amennyiben választana helyette egy másik ékszert, visszafizetjük az esetleges különbséget az új és az eredeti megrendelés között.

     

    Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

    A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az oldalunkon. Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat kedvezményes kuponokra válthatja, közvetlenül a fiókjában. Kattintson a „Jutalompontjaim hivatkozásra és változtassa át kedvezményes kuponná. Ez után a rendszerünk egy kupon kódot szerkeszt, amelyet felhasználhat a következő vásárlásánál. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény levonódik a megrendelés végösszegéből. A kuponokat a vásárlást követő 14 nap után tudja felhasználni. Amennyiben eltelt a 14 nap és nem sikerül a kedvezményt a megrendeléshez csatolni kérem, jelezze ezt (megjegyzésben tüntesse fel a kódját és rendszerileg hozzá tesszük).

    Hogy mérjem le a gyűrű méretemet?

    Hasznos információkat a gyűrű méretekkel kapcsolatban a következő hivatkozásra kattintva talál: http://ekszer-eshop.hu/tartalom/6-hogyan-allapitjuk-meg-a-gyuru-meretet

     

    Foglalkoznak az ékszerek módosításával – rövidítés, gravírozás?

    Ékszerkészítéssel és módosítással nem foglalkozunk. Ezért fontos tudnivaló, hogy ha a weboldalunkon vásárolt ékszerek utólag módosítva lesznek ékszerésznél, a termékre vonatkozó két éves garancia érvényét veszti.

     

    Mikor lesz a most kiárusított termék újra raktáron?

    Naponta frissítjük a weboldalunkat, tehát érdemes figyelemmel követni. Lehetőség nyílik feliratkozásra a kiárusított termék mellett, egy e-mail cím megadásával. Tehát, ha a termék ismételten raktáron lesz, automatikusan értesítést kap tőlünk.

     

    Mennyire tartós a termékek színe?

    A nemesacél ékszereknél leginkább elterjedt színezési mód az elektromágneses medencében való fürdetés, mely azt jelenti, hogy a színező anyag elektromágnesességgel tapad a nemesacél felületéhez. A nemesacél gyártása során lehetetlen megoldani, hogy már maga az anyag színeződjön meg, ezért csak külső felületi színezést kapnak a termékek. Ennek köszönhetően egy idő után akár le is kophatnak, attól függően, hogyan használjuk ékszerünket.

     

    Készítenek ékszert egyéni rendelésre is?

    Az ékszereinket elismert beszállítóktól rendeljük, ékszerkészítéssel nem foglalkozunk.

     


    FőoldalFőoldal

      • banner
      X
      Weboldalunk annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson cookie-kat használ.
      Egyetértek
      Több információ