Szállítási információk Sperky Kft.
-
A megrendelés minimális értéke postaköltség nélkül legalább 400 Ft (1€) kell, hogy legyen!
- Az utánvétes fizetési mód kezelési költsége 480 Ft.
-
Az € / Ft árfolyam változás következtében a megrendelés minimális értéke változhat.
-
Eshopunkban minden termék ára tartalmazza a 27% - os ÁFÁ- t.
-
A termékeket a Magyar Posta és a GLS futárszolgálat közreműködésével kézbesítjük, kizárólag munkanapokon. A kézbesítés szombaton, vasárnap és ünnepnapokon nem lehetséges ! Ezenkívül a csomagját személyesen is átveheti Packeta szolgáltatásán keresztül.
- A 9:00 után elkészített arany terméket tartalmazó megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel!
- 19 600 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás
Kézbesítési idő és az Ékszer Eshop raktárának állapota
- MINDEN TERMÉK, AMELYET KÍNÁLUNK, VALÓBAN RAKTÁRUNKON VAN.
- A kézbesítési idő az Ön által kiválasztott termék elérhetőségétől függ. Az elérhető termékek esetében a kosár ZÖLD színű – ez azt jelenti, hogy a termék raktárunkon van.
- Abban az esetben, ha a nagy érdeklődés következtében a termék elfogyott, a kosár PIROS színű, ez azt jelenti, hogy nem lehet megrendelni az adott terméket.
- Ha Ön egy olyan termék iránt érdeklődik, amely éppen elfogyott, a termék oldalán írja be e-mail címét az értesítés mezőbe, így ha újra raktárunkra kerül az adott termék, e-mailben értesítjük Önt.
- Ha az Ön megrendelésében minden termék elérhető, tehát “Raktáron” van, rendelését elküldjük Önnek a legközelebbi munkanap folyamán. Ez azt jelenti, hogy a megrendelést követő 2 vagy maximum 3 napon belül a termék már az Ön otthonában ill. a postán lesz.
- Ha ezen időn belül nem kapja meg a megrendelt terméket, ill. ha nem talál értesítőt postaládájában – ne habozzon és lépjen velünk kapcsolatba – mi pedig megadjuk Önnek a küldemény számát.
A szállítás módja – Magyar Posta, GLS futárszolgálat, Packeta
▼Szállítási költség 19 600 Ft alatti vásárlás esetén▼
A fizetés módjának kiválasztása - Ékszer eshop
A termékeket a következő módon lehet kifizetni (az ár megtérítésének módját Ön választja meg a rendelés során a fizetés címszónál):
- Fizetés utánvétellel (a csomagokat a Magyar posta és a GLS futárszolgálat segítségével szállítjuk - a megrendelés összegét a postásnak vagy a futárnak fizeti ki)
- Ha a PayPal fizetési módot választja, át lesz irányítva a Paypal weboldalára – ahol bejelentkezhet a PayPal számlájába és kifizetheti az összeget postaköltséggel együtt, amelyet bal oldalon lát a fizetés megerősítésénél ( az összeg át lesz számolva Euróra ).
- Abban az esetben, ha nem rendelkezik PayPal számlával, fizethet bankkártyával (VISA, VISA ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD)
- FIGYELEM! A bankkártya számának megadásakor mindig HELYKÖZ NÉLKÜL írja a számokat – máskülönben nem lesz elfogadva a fizetés, ne felejtse el helyesen feltüntetni a CV számot ( a bankkártya hátsó oldalán található )
- A Fizetés gomb megnyomása után kérem várjon, amíg nem lesz visszairányítva üzletünk oldalára. Ez nagyon fontos, különben rendszerünkben nem jön létre az Ön megrendelése. A SimplePay fizetést ajánljuk a következő keresőkön keresztül véghezvinni - Internet Explorer 7, 8, 9, Mozilla Firefox, Google Chrome.
*** FIGYELEM ! ***
- Az OPERA kereső nem támogatott - nem fog automatikusan visszakerülni az üzletünk oldalára.
-
A küldemény elküldésének napján e-mailben értesítjük Önt arról, hogy a küldeményét elküldtük. Ha a postás a kézbesítés napján nem éri el Önt, értesítőt hagy a postaládájában arról, hogy a csomagja a postán található. A GLS futár 3 órával a kiszállítás előtt SMS-ben értesíti a kiszállítás várható idejéről.
- Reklamáció vagy csere esetén nem kell visszaküldeniük a termékeket Szlovákiába, nyugodtan küldhetik azokat a magyarországi címünkre:
SPERKY s.r.o.
Sátoraljaújhely Posta
Kazinczy u. 10
3980 Sátoraljaújhely
Az értékesítő nem vállal felelősséget a küldemény késéséért vagy annak elveszéséért, ha ezek a kézbesítő hibájából történnek meg.