Év Internetes Kereskedője Díj 2017

Kategóriák

    Általános üzleti feltételek Ékszer Eshop

     

    Általános előírások

    A rendelés megerősítésével a vásárló elfogadja az értékesítő által kijelentett áruszolgáltatási feltételeket. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak. Az értékesítő az üzleti feltételek változtatásának jogát fenntartja.

    Ezek az üzleti feltételek a Starozágorská 6, 04023 Košice székhelyű, Šperky s.r.o társaság és ügyfeleinek a jogait és kötelességeit szabályozzák, amelyek a Šperky s.r.o., mint értékesítő és az ügyfél, mint vásárló között megkötött vételi szerződésből erednek, és amelyeknek a tárgya a Šperky s.r.o. internetes áruházában történő vásárlás.

    A termék megrendelése

    Kényelmes online vásárlást kínálunk Önnek.  A mi internetes üzletünk 24 órán keresztül fogadja a rendeléseket, munkatársaink 8:00 és 16:30 óra között telefonon elérhetőek. Eshopunkban a rendelést egyszerűen és kényelmesen véghez viheti a bevásárló kosár segítségével, e-mailben vagy pedig írásban. A szerződés tárgya a rendelésben feltüntetett termék. A méretek, színek és más, az oldalunkon, katalógusokban, prospektusokban és médiában megjelenített adatok a gyártótól származnak, eltérhetnek a valós adatoktól. Megrendelőinknek csak kiváló állapotban lévő árut szolgáltatunk, amely minden szükséges tulajdonsággal rendelkezik. Az elektronikus megrendelés érvényesítésének feltétele az, hogy minden szükséges adatot feltüntetessen a megrendelői adatlapon. A megrendelés a vásárlói szerződés terve, amely a termék kézbesítése után lép érvénybe. Egyes esetekben, főleg ha magasabb pénzösszegekről van szó, az értékesítő fenntartja a megrendelés telefonon keresztül történő megerősítésének és az előleg behajtásának jogát. Ha az abban az időben, amikor megszületett a rendelés, a külföldi pénznemek árfolyama, az ár vagy a beszerzett választék jelentősen megváltozott, a cégnek joga van a vásárlóval való egyeztetés után változtatni a rendelésen vagy elállni attól. Ugyanezt a jogot fennteratjuk akkor is, ha a gyártó nem szolgáltatja tovább a megrendelt terméket, új terméket hoz a piacra, vagy jelentősen megváltozataja a termék árát.

    Amennyiben külföldi e-shopból rendel árut, szükséges a vámszabályzat és érvényesítési folyamatának az ismerete az adott országban. Az eladó nem vállal felelősséget a vevő országában érvényben lévő vámkezelési illetékekért.

    A kézbesítés módja és időtartama

    A terméket utánvételes küldeményként küldjük a Magyar Posta, vagy a GLS futárszolgálat közreműködésével valamint Pick Pack Pont csomagpontokba. A megrendelt termék kézbesítése a termék elérhetőségéhez és az értékesítő lehetőségeihez mérten a lehető legrövidebb időn belül fog megvalósulni. A termék kibocsátásának átlagos időtartama a megrendelés megerősítésétől számítva 1-től 2 napig terjed. Ha az Ön által kiválasztott termék nincs raktáron, előre értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon arról, hogy a kézbesítési idő változik. Önnek lehetősége lesz törölni megrendelését, illetve megváltozatani azt.

    Azon termékek esetében, amelyek raktárunkon vannak, a kézbesítési idő 1-3 munkanap.

     

    A termékek ára

    Az oldalunkon feltüntetett árak a rendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk. Abban az esetben, ha a külföldi pénznemek árfolyama jelentősen változik, továbbá magas infláció vagy a gyártóktól való beszerzési feltételek változása esetén az árak változtatásának jogát fenntartjuk.

    A termék árába nincs beleszámolva a postaköltség és a csomagolási költség.

    A számla szolgál vásárlási bizonylatként. A küldemény elküldése után a számla elektronikus formában elérhető – PDF fájl – az Ön személyes fiókjában a bejelentkezés után. A számlát hozzá lehet csatolni a küldeményhez, el lehet küldeni az Ön e-mail címére elektronikus formában, vagy pedig utólagosan elküldjük a küldemény megérkezésének helyszínére 7 napon belül a küldemény elküldése után. A számla egyúttal szállítási jegyzékként és garancialevélként is szolgál.

    Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

    A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az oldalunkon. Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat kedvezményes kuponokra válthatja, közvetlenül a fiókjában. Kattintson a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra és változtassa át kedvezményes kuponná. Ez után a rendszerünk egy kupon kódot szerkeszt, amelyet felhasználhat a következő vásárlásánál. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény levonódik a megrendelés végösszegéből. A kuponokat a vásárlást követő 14 nap után tudja felhasználni. Amennyiben eltelt a 14 nap és nem sikerül a kedvezményt a megrendeléshez csatolni kérem, jelezze ezt (megjegyzésben tüntesse fel a kódját és rendszerileg hozzá tesszük).

    A kedvezmények nem vonhatóak össze, valamint pénzre nem válthatóak be.

     

    A vásárlási szerződéstől való elállás

    Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel, továbbá ha a terméket már nem gyártják, vagy ha jelentős mértékben változott a termék ára. Ilyen esetben azonnal értesítjük a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást tudjunk találni igényei kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk az Ön elvárásainak.

    A magánszemélynek joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani levélben vagy e-mailben,(tamogatas@ekszer-eshop.hu) és fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát is. Erre a célra használhatja a szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványt, amelyet itt tölthet le: vf_hu.doc A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a határidő lejárta előtt elküldi.

    A magánszemélynek joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani e-mailben, fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát. Ha a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét. Fontos, hogy a vásárló betartsa a következő feltételeket.

    • A megkapott ill. átvett terméket a vásárló saját költségén szolgáltatja vissza a címünkre, amit megtalál a kapcsolat címszó alatt.


    A  terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:

    • A terméket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni
    • A termék nem lehet használt
    • A termék nem lehet hiányos
    • A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni
    • Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert nem lesz átvéve.
    • Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
    • Személyes átvétel esetén az időpontot az elkészített megrendelésében kell feltüntetni.

    Ha minden feljebb említett feltételt teljesít, akkor visszautaljuk az összeget, amelyet a szerződés megkötésével kapcsolatban kifizetett, főleg a vételárat és a szállítási költséget. Ez nem vonatkozik a járulékos költségekre, ha más szállítási módot választottak, mint a legolcsóbb szállítási mód, amelyet kínálunk. A pénzt a szerződéstől való elállásról szóló értesítés megérkezése után számított 14 napon belül átutaljuk. Az átutalás azonos módon fog történni, mint amelyet Ön választott a fizetésnél.

    Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.

    A fogyasztó kötelességei a szerződéstől való elállás esetén

    Amennyiben a kereskedő nem ajánlotta fel, hogy az árut személyesen átveszi, a fogyasztó visszaküldi az árut, vagy átadja azt a kereskedőnek, ill. a személynek, akit a kereskedő megbíz az áru átvételével, késedelem nélkül és minden esetben legkésőbb a szerződéstől való elállás szándékának bejelentésétől számított 14 napon belül. A határidő akkor van betartva, ha a fogyasztó a 14-napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut. Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.

    A fogyasztó az áru csak olyan értékcsökkenéséért felel, amely az áru más módon történő kezelésének következménye, mint amely szükséges az áru jellegének, tulajdonságainak és funkciójának megállapításához. A fogyasztó semmi esetben sem felel az áru értékcsökkenéséért, ha a kereskedő nem tájékoztatta a szerződéstől való elállás jogáról.

    Ha az áru, az üzlethelyiségeken kívül megkötött szerződések esetében, a fogyasztó otthonába lett kiszállítva a szerződés megkötésének idejében, a kereskedő a saját költségén emeli ki az árut, ha azt a  jellegének következtében nem lehet hagyományos postai úton visszaküldeni.

    Ha a fogyasztó él a szerződéstől való elállás jogával, akkor azután, hogy benyújtotta a kérvényt, átutalja a kereskedőnek az addigi teljesítéssel arányos összeget. A megfelelő összeg, amelyet a fogyasztónak át kell utalnia a kereskedőnek, a szerződésben megegyezett teljes ár alapján kerül kiszámításra. Ha a teljes ár túlbecsült, a megfelelő összeg a teljesítés piaci értéke alapján kerül kiszámításra.

    A kézbesített árut ajánlott átnézni és ellenőrizni a kiszállított mennyiséget, árufajtát, esetleg a nyilvánvaló áruhibákat. Az esetleges hiányos kiszállítást vagy az árufajta felcserélését a vásárló köteles azonnal, az áru átvétele után jelezni az értékesítőnek. Ellenkező esetben a kézbesítés teljesnek és hiba nélkülinek tekintendő. Ha az áru nyilvánvalóan a szállítás során sérül meg, a vásárló köteles a szállítóval írásos feljegyzést készíteni a kár jellegéről, illetve a sérült árut nem átvenni. A kár jellegéről szóló írásos feljegyzés elengedhetetlen feltétele egy esetleges reklamációs eljárásnak.

    A megvásárolt áruért kifizetett összeg csak a címünkre visszaküldött áru megérkezése után lesz visszautalva, vagy a visszaküldésről szóló igazolás felmutatása után aszerint, hogy melyik következik be előbb.

    Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.

    Reklamáció és jótállás

    Az esetleges reklamációkat az Ön elégedettsége érdekében individuális megegyezés útján intézzük az érvényes jogrend alapján.

    A reklamációról értesíthet bennünket e-mailben (tamogatas@ekszer-eshop.hu), telefonon vagy postai úton.

    A reklamációs eljárás a reklamált termék cégünk székhelyére történő kézbesítésével veszi kezdetét.

    A termékre a hatályos jogszabályok alapján 24 hónap jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hosszabb, mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes. A termék hibáinak megítélése az évényes jogi előírások szerint történik.

    A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használata során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.

    Reklamáció vagy csere esetén nem kell visszaküldeniük a termékeket Szlovákiába, nyugodtan küldhetik azokat a magyarországi címünkre:

     

     

    SPERKY s.r.o.
    Sátoraljaújhely Posta
    Kazinczy u. 10
    3980 Sátoraljaújhely

     

    Személyes adatok védelme

    Ahhoz, hogy szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükségünk van  néhány személyes adatra. Tiszteletben tartjuk magánéletét, ezért igyekszünk csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat és megvédjük azokat az esetleges visszaéléssel szemben. A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.

    A vásárlásokról, reklamációkról és egyébb, a webáruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Bármilyen adatot, ami Önre vagy vásárlásaira vonatkozik, megvédjük a visszaéléssel szemben, nem adjuk ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb információkat kapják meg, amelyek a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek).

     

    Kedvezményeink, újdonságaink és más marketing tevékenységekről való értesültsége érdekében fenntartjuk személyes adatai felhasználásának jogát. Minden e-mailben van egy útmutató, amely által tudtunkra adhatja, hogy nem kívánja kihasználni ezt a szolgáltatást, és így megtilthatja nekünk, hogy felhasználjuk személyes adatait. Joga van írásban értesíteni bennünket személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését vagy törlését.

     

    Internetes üzletünk szolgáltatásainak igénybe vétele által Ön kifejezi egyetértését azzal, hogy személyes adatait a feljebb leírt módon használjuk fel.

    Kassa 15.5.2010

    Šperky s.r.o.

     

     

     


    FőoldalFőoldal

      • banner
      X
      Weboldalunk annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson cookie-kat használ.
      Egyetértek
      Több információ