ÁLTALÁNOS ÜZLETI FELTÉTELEK
I. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
- A Starozagorská 6, 04023 Košice, Szlovákia székhelyű Šperky s.r.o. társaság, telefonszám +36 212 007 879, Azonosító szám: 45551596, Adószám: 2023033276, Közösségi adószám: SK2023033276, amely a Kassa I. Járásbíróság cégjegyzékének Sro szakaszában van bejegyezve, 25690/V betétszám alatt, ékszeráru eladásával foglalkozik az EKSZER-ESHOP.HU weboldalon keresztül. A felügyeleti szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI) Vrátna 3, 04001 Košice székhelyű felügyelősége.
- A következő üzleti feltételek a Šperky s.r.o. társaság mint értékesítő és az ügyfél mint vásárló közötti internetes árueladást és vásárlást szabályozzák.
- A vásárló a megrendelés elküldésével igazolja, hogy megismerkedett az üzleti és szállítási feltételekkel. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak.
- Az üzleti feltételek elérhetőek a weboldalon, ahol az ügyfél (vásárló) elolvashatja és letöltheti az aktuális változatot.
II. A TERMÉK MEGRENDELÉSE
- Az értékesítő a weboldalon keresztül és az e-mailben leadott megrendeléseket folyamatosan, 24 órán keresztül fogadja. Munkatársaink munkanapokon, 8:00 és 16:30 óra között elérhetőek telefonon. A munkanapokon kívül (munkaszüneti napokon) leadott megrendeléseket az értékesítő a munkaszüneti napokat követő első munkanapon dolgozza fel.
- Az értékesítő és a vásárló közötti szerződés/szerződések a vásárló
- https://ekszer-eshop.hu weboldalon
- tamogatas@ekszer-eshop.hu e-mail címen
- vagy a +36 212 007 879 telefonszámon leadott megrendelése által jön létre.
- A szerződés tárgya a megrendelésben feltüntetett és a vásárló által, az elérhető kínálatból kiválasztott áru. A vásárló saját felhasználói fiók regisztrációja nélkül is leadhat megrendelést. A méretek, színek és más, az értékesítő oldalán, katalógusaiban, prospektusaiban és egyéb médiáiban megjelenített adatok a gyártótól származnak és eltérhetnek a valós adatoktól. Az értékesítő kötelezi magát, hogy ügyfeleinek csak kiváló állapotban lévő árut szolgáltat, az adott áru típusára jellemző előírásokkal vagy tulajdonságokkal összhangban.
- Az elektronikus megrendelés érvényesítésének feltétele az, hogy minden szükséges adat fel legyen tüntetve a megrendelői adatlapon. A megrendelés az adásvételi szerződés terve. A megrendelés elküldése után automatikus értesítés érkezik a vásárló e-mail címére a megrendelés beérkezéséről az értékesítő elektronikus rendszerébe (a továbbiakban: "megrendelés visszaigazolása"). A visszaigazolás tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezését és leírását, továbbá információt az áru áráról, a szállítási címet, adatokat a kiszállítás áráról, feltételeiről, módjáról, az értékesítő adatait (cégnév, székhely, azonosító szám, cégjegyzékszám stb.), esetleg egyéb szükséges adatokat. A vásárló email címére, szükség esetén, a megrendelésre vonatkozó minden további információ elküldhető és az eladó fenntartja magának a jogot a vásárlóval való telefonos kapcsolatfelvételre a megrendelés lebonyolítása érdekében. A megrendelés visszaigazolása információt tartalmaz arról, hogy az értékesítőhöz megrendelés érkezett, azonban ez nem jelenti az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadását.
- Az értékesítő ezt követően e-mailben küld információt arról, hogy a vásárló megrendelése jóváhagyásra került (a továbbiakban „megrendelés jóváhagyása”).
- Az adásvételi szerződés a megrendelés jóváhagyásának elektronikus vagy írásbeli formában való kézbesítésével jön létre.
- Egyes esetekben, főleg ha magasabb pénzösszegekről van szó, az értékesítő fenntartja a megrendelés telefonon keresztül történő megerősítésének és előleg behajtásának jogát. Ha abban az időben, amikor elkészült a megrendelés, a külföldi pénznemek árfolyama, az ár vagy a beszerzett választék jelentősen megváltozott, valamint ha az értékesítő nem tudja a megegyezett időn belül kiszállítani az árut, az értékesítő köteles pótteljesítést vagy a megrendelés törlésének lehetőségét felajánlani a vásárlónak. A vásárló a megrendelés törlését e-mailben vagy telefonon kérheti. Ha a vásárló belátható időn belül nem fogadja el az értékesítő által kínált pótteljesítést, valamint nem törölteti a megrendelést, az értékesítőnek joga van elutasítani (nem elfogadni) a vásárló adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslatát.
- Részletesebb leírást a megrendelés elkészítésének menetéről a vásárló a GYIK – gyakori kérdésekben talál.
- Amennyiben a vásárló telefonos megrendelést ad le, tájékoztatja az értékesítőt a megrendelés teljesítéséhez szükséges összes adatról. Miután megállapodnak a vásárlás tárgyában és feltételeiben, az értékesítő elküldi a vásárló e-mail címére a megrendelés összefoglalását. Ez az üzenet igazolás a szerződés megkötéséről. Telefonos megrendelés esetén a kommunikáció költségeit a vásárló állja, a telefonszolgáltató által meghatározott ár szerint.
- A fotók, a termékek grafikai bemutatása, a vállalati logók vagy a termékek logói kizárólag a kereskedelmi tevékenység bemutatására szolgálnak. Ezek szerzői jogvédelem alatt állnak, a vásárló nem jogosult ezen elemek bármilyen módon történő manipulálására.
- A színárnyalatok megjelenítése többek között függ a képernyő, valamint egyéb megjelenítő eszköz minőségétől.
III. A KÉZBESÍTÉS MÓDJA ÉS IDŐTARTAMA
- A kézbesítési idő a raktáron lévő termékek esetén 1-3 munkanap.
- A terméket a Magyar Posta vagy a GLS futárszolgálat közreműködésével küldjük, valamint Pick Pack Pont csomagpontokba. A szállítás várható időtartama a kosárban, a szállítási mód mellett van feltüntetve.
- A megrendelt termék kézbesítése a termék elérhetőségéhez és az értékesítő lehetőségeihez mérten, a lehető legrövidebb időn belül fog megvalósulni. A termék kibocsátásának átlagos időtartama a megrendelés megerősítésétől számítva 1-től 2 napig terjed.
- Amennyiben a termék a megrendelés feldolgozása során fogy el, az értékesítő előre e-mailben vagy telefonon értesíti az ügyfelet a kézbesítési idő változásáról. Ebben az esetben az ügyfélnek lehetősége lesz törölni megrendelését, illetve megváltoztatni azt.
- Amennyiben a vásárló munkanapon 09:00 óráig leadja az utánvételes megrendelést, az értékesítő még azon a napon elküldi a megrendelt árut. A 09:00 óra után (és a hétvégeken) leadott utánvételes megrendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra.
- PayPal, CardPay vagy banki átutalással történő fizetés esetén az értékesítő elhalasztja az áru elküldését addig, amíg a vásárlás összege nem kerül jóváírásra az értékesítő bankszámláján.
- 11 880 Ft (tízezer forint) feletti megrendelés esetén a szállítás költségeit az értékesítő állja. A többi esetben a megrendelés összefoglalásában szereplő szállítási költséget a vásárló fizeti.
- Az értékesítő a megkötött szerződéseket 3 évig archiválja. A vásárló jogosult e-mailben kérvényezni ezeket az információkat. Az értékesítő köteles ezeket az információkat a vásárló rendelkezésére bocsátani a kérvény átvételétől számított 14 napon belül.
IV. A TERMÉKEK ÁRA ÉS FIZETÉSI MÓDOK
- A termékek árai forintban vannak feltüntetve. Tartalmazzák a kapcsolódó adókat és a megrendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk.
- A termék ára nem tartalmazza a postaköltséget.
- Az értékesítő fenntartja az árak változtatásának, új termék bevezetésének, kedvezmények bejelentésének, visszavonásának, megváltoztatásának a jogát, amennyiben ezek a változások nem sértik a vásárló a már elkészített megrendelésből vagy szerződésből eredő jogait.
- A vásárló a következő fizetési módok közül választhat:
- fizetési utánvétellel, a megrendelés összegét a postásnak vagy a futárnak fizeti ki az áru átvételekor,
- banki átutalással az értékesítő OTP Bankban vezetett számlájára ,
- PayPal-on keresztül, Paypal számlával vagy bankkártyával,
- bankkártyával a bank honlapján.
- Az adásvételi szerződés azzal a felbontásra vonatkozó feltétellel kerül megkötésre, hogy amennyiben a vásárló nem fizeti ki a vételárat az áru átvételére való felszólítást követő 5 napon belül (banki átutalással vagy paypalon keresztül történő fizetés esetén), a szerződés törlésre kerül, a szerződő felek visszatérítenek minden addigi teljesítést és az értékesítőnek joga lesz szabadon rendelkezni a megrendelt áruval.
- A számla vásárlási bizonylatként szolgál. Az eredeti számlát az értékesítő a megrendelt áruhoz csatolja. A küldemény elküldése után a számla elektronikus formában elérhető (PDF fájl) az ügyfél személyes fiókjában. A számla egyúttal szállítási és garancialevélként is szolgál.
V. A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS
- Az értékesítő fenntartja a megrendelés elutasításának jogát, abban az esetben, ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel. Ilyen esetben az értékesítő azonnal értesíti a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást találjon a vásárló igényeinek kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk a vásárló elvárásainak.
- A magánszemélynek /aki nem rendelkezik céges azonosítóval/ joga van elállni a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül a 102/2014-es törvénycikk szerint és további, a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az értékesítőnek. Ezen határidőn belül a vásárlónak joga van az árut kicsomagolni és kipróbálni, ahogy a klasszikus üzletekben történő vásárláskor, hogy meggyőződjön az áru jellegéről, tulajdonságairól, használhatóságáról.
- A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani levélben vagy e-mailben a tamogatas@ekszer-eshop.hu e-mail címre, amelyben továbbá fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát is. Erre a célra használhatja a szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványt, amelyet itt tölthet le. A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a vásárló a határidő lejárta előtt elküldi.
- A vásárló, aki eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét, amennyiben hibátlan árut küld vissza. (Az áru visszaküldésének szállítási költsége és aszállítás során keletkezett sérülés kockázata a vásárlót terheli). A szerződéstől való elállás esetén az értékesítő az értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak a vételárat a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, a vásárló feltüntetett bankszámlájára. (102/2014 törvénycikk, § 9.2)
- Olyan termék visszaküldése esetén, amelyhez ajándék is tartozott, a vásárló kötelessége az árut ajándékkal együtt visszaküldeni. Abban az esetben, ha a vásárló az ajándékot megtartja, az értékesítő kiszámlázza azt a weboldalon feltüntetett, érvényben lévő ár alapján. Az ajándék értéke levonásra kerül a visszaküldött vételár értékéből.
- A visszaküldött árunak teljesítenie kell a következő feltételeket:
- A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva, hogy ne sérüljön meg.
- A termék nem lehet használt, nem lehet jele a használatnak.
- A termék nem lehet hiányos (lásd 5. bekezdés)!
- A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.
- Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert abban az esetben nem lesz átvéve.
- Személyes kézbesítés esetén az időpontot az elkészített megrendelésében kell feltüntetni.
- Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne vagy megsérülne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
- Ha a vásárló valamilyen változtatást végez a megvásárolt terméken (bevésés, rövidítés, más változtatás), az értékesítő nem köteles a megváltoztatott terméket átvenni és így a vásárló elveszíti a cseréhez való jogát.
- A kereskedő kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén
- A kereskedő késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, beleértve adott esetben a megrendelés leadásakor felmerülő szállítás költségeit is, amikor beérkezik székhelyére a visszaküldött csomag. A kereskedő a visszatérítést a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon hajtja végre, kivéve, ha az ettől való eltérésbe a fogyasztó kifejezetten beleegyezik, és amennyiben a fogyasztót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen díj nem terheli.
- Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, a kereskedő nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
- Adásvételi szerződések esetében a kereskedő – amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza – mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut, vagy amíg a fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltat arra vonatkozóan, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
- A fogyasztó kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén
- A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áruk átvételére felhatalmazott személynek, kivéve, ha a kereskedő vállalta, hogy az árukat maga szállítja vissza. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
- A fogyasztó kizárólag az áruk visszaküldésének közvetlen költségét viseli kivéve, ha a kereskedő vállalta e költség viselését, vagy ha a kereskedő elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót arról, hogy ezeket neki kell viselnie.
- Az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében, amennyiben az árut a szerződés megkötésekor leszállították a fogyasztó otthonába, a kereskedő saját költségén szállítja vissza az árut, ha az természeténél fogva nem küldhető vissza a szokásos postai úton.
- A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. A fogyasztó semmi esetre sem felel az áru értékcsökkenéséért, amennyiben a kereskedő az elállási jogról szóló előírt tájékoztatást elmulasztotta.
- A vásárló teljeskörűen felelős azon számlaadatok helyességért és teljességért, amelyeket a pénzbeli visszatérítéshez megad. Amennyiben hibás számlaadatokat adott meg, a kereskedő nem vállal felelősséget a helytelen adatokból adódó hibákért.
VI. REKLAMÁCIÓ ÉS JÓTÁLLÁS
- A vásárló által, az értékesítő internetes áruházának weboldalán, elektronikus formában megvásárolt termékre a hatályos jogszabályok alapján (40/1964 tc., § 620 (1.)) 24 hónap jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hosszabb, mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes.
- A jótállási idő kezdete a termék átvételének dátuma.
- Az értékesítő köteles a reklamációt nyilvántartásba venni a250/2017 tc., 18 (10.)alapján és az értékesítő a reklamációt az első 12 hónap alatt csak szakértői vélemény alapján utasíthatja el! (ugyanazon törvénycikk§18 (6.)).
- Ha a vásárló a reklamációt az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül nyújtja be, az értékesítő a reklamációt csak szakértői vélemény alapján utasíthatja el; a végeredménytől függetlenül minden költséget az értékesítő fedez. Szakértői vélemény: szakvélemény vagy vélemény, amelyet egy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy ad ki, vagy a gyártó által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személy véleménye.
- Ha a vásárló a reklamációt az adásvételi szerződés megkötésétől számított 12 hónap után nyújtja be és az értékesítő elutasítja azt, a reklamációt intéző személy köteles a reklamációról szóló iratban feltüntetni, hogy kihez fordulhat a vásárló szakértői véleményért. Abban az esetben, ha a vásárló a szakértői vélemény alapján igazolni tudja az értékesítő felelősségét a reklamált áru hibájáért, a vásárló új reklamációt nyújthat be; a szakértői értékelés során a jótállási idő nem telik. Az értékesítő köteles az újra benyújtott reklamációtól számított 14 napon belül megtéríteni a vásárlónak az áru szakértői értékelésével kapcsolatban felmerülő valamennyi költségét.
- A termék hibáinak megítélése az érvényes jogi előírások szerint történik. Javítható hiba esetén a vásárlónak joga van a díjmentes, időbeni és megfelelően elvégzett javításhoz. A hiba eltávolításának módjáról az értékesítő dönt és indokolatlan késedelem nélkül eltávolítja azt. A hiba eltávolítása (javítása) helyett a vásárló kérheti a hibás termék hibátlan termékre történő cseréjét. Ez vonatkozik a termék részeire is, ha ebből kifolyólag az értékesítőnek nem keletkezik aránytalan költsége tekintettel az áru értékére vagy a hiba komolyságára. Nem eltávolítható hiba esetén, amely akadályozza a termék használatát az adott célra, a vásárlónak joga van a termék cseréjéhez vagy a szerződéstől való elálláshoz (pénzvisszatérítéshez). Abban az esetben, ha terméknek legalább három különböző javítható hibája van, miközben mindegyik akadályozza a termék használatát, a vásárlónak joga van eldönteni, hogy cserét vagy pénzvisszatérítést igényel-e. Ez szintén jogában áll, ha ugyanaz a hiba harmadszor is előfordul a jótállási idő alatt.
- A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használata során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.
- Az értékesítő nem felel az áru hibájáért:
- ha a vásárló nem élt az értékesítő hiba miatti felelősségéből eredő jogával a jótállási idő lejárta előtt,
- ha az áru hibája a vásárló által okozott mechanikus sérülés,
- ha a hiba az áru olyan körülmények között történő használata során keletkezett, amelyek intenzitásukkal, nedvességükkel, kémiai és mechanikai hatásukkal nem felelnek meg az áru természetes környezetének,
- ha a hiba az áru nem szakszerű használata, kezelése, elhanyagolása miatt keletkezett,
- ha a hiba az áru túlzott terhelése, a dokumentációban feltüntetett feltételekkel vagy az áru szokásos használatának általános elveivel ellentétes használat miatt keletkezett,
- ha a hiba visszafordíthatatlan és/vagy előre nem látható események miatt keletkezett,
- ha a hiba az áru véletlen romlása miatt keletkezett,
- ha a hiba nem szakszerű beavatkozás, víz okozta kár miatt keletkezett.
-
A vevőnek ajánlott megvizsgálni a szállított árut, és ellenőrizni a szállított mennyiséget, a termékeket, illetve az áru hibáit. A szállítás hiányosságait vagy az áru cseréjét a vevő az áru átvételét követően azonnal jelezheti az eladónak. Ellenkező esetben a szállítás teljesnek és hibátlannak minősül.
A csomag szállítás közbeni nyilvánvaló sérülése felmerülése esetén a vevőnek ajánlott, az árut nem átvenni.
A szállítás során megsérült csomag sérülésének típusáról a vevő kérésére a futár jegyzőkönyvet vesz fel.
A reklamáció feltételei közé tartozik, hogy az árut a jótállási időn belül reklamálják, és a fogyasztó által, a vásárlást igazoló bizonylattal legyen benyújtva.
- A reklamáció intézésének módjáról és a reklamáció lezárásáról szóló írásos dokumentumot az értékesítő köteles a reklamáció benyújtásának napjától számított 30 napon belül eljuttatni a vásárlóhoz személyesen, postai úton vagy futárszolgálaton keresztül. A reklamációs eljárás végeredményéről az értékesítő telefonon vagy e-mailben értesíti a vásárlót, közvetlenül a reklamációs eljárás lezárását követően.
- A reklamációról értesítheti az értékesítőt e-mailben tamogatas@ekszer-eshop.hu, telefonon +36 212 007 879 vagy postai úton. Reklamáció vagy csere esetén nem kell visszaküldeniük a termékeket Szlovákiába, nyugodtan küldhetik azokat a magyarországi címünkre, mely postafiókként működik Sátoraljaújhelyen. Hetente egyszer áll módunkban átvenni az oda egész héten beérkező visszaküldött küldeményeket, ezt követően jelzünk vissza vásárlóinknak a csomag fogadásáról.
SPERKY s.r.o.
Postafiók
Sátoraljaújhely Posta
Kazinczy u. 10
3980 Sátoraljaújhely
- Hibás áru visszaküldése esetén a csomagnak teljesítenie kell a következő feltételeket:
- A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva. Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne vagy megsérülne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
- Küldje a csomagot ajánlott küldeményként, nem utánvételes küldeményként, mert abban az esetben nem lesz átvéve.
- A reklamációhoz szükséges csatolni a számla fénymásolatát és a reklamáció indoklását. A vásárló ezzel felgyorsítja a reklamációs eljárást.
- Az értékesítő e-mailben értesíti a vásárlót a küldemény átvételéről.
- Az értékesítőnek kézbesíthető árura vonatkozó reklamációs eljárás azon a napon kezdődik, amikor az összes alábbi feltétel teljesül:
- a reklamáció benyújtásáról szóló értesítés kézbesítve (emailben vagy postai úton)
- a reklamált áru kézbesítve az értékesítőnek.
- Az értékesítő köteles a reklamációt elbírálni és a reklamációs eljárást lezárni az alábbi módok egyikével:
- a javított áru átadásával,
- a vételár visszafizetésével,
- megfelelő árkedvezmény nyújtásával,
- írásos felszólítással a meghatározott teljesítés átvételére,
- a reklamáció elutasításának indoklásával (ha a reklamáció nem kerül pozitív elbírálásra, az áru visszaküldésre kerül a vásárlóhoz a reklamáció elutasításának indoklásával együtt).
- Sérült áru reklamációja esetén az értékesítő a következőképpen jár el:
- Javítható hiba esetén: az árut megjavítja vagy kicseréli ugyanazon típusú árura.
- Nem javítható hiba esetén: az árut kicseréli ugyanazon típusú árura megegyező vagy hasonló áron.
- Nem javítható hiba esetén, amennyiben a vásárló nem tud más árut választani, visszafizeti az áru árát.
- Sérült áru reklamációja esetén a vásárló már természetesen nem fizeti az áru újraküldésének postaköltségét.
- A reklamáció elbírálása nem tarthat a reklamált áru átvételétől számított 30 napnál hosszabb ideig, tehát a reklamáció 30 napon belül elbírálásra kerül. Az értékesítő a reklamációkat beérkezési sorrendben bírálja el, a lehető legrövidebb időn belül, a vásárló elégedettsége érdekében.
- Amennyiben a sérült áru értéke nem haladja meg a kifizetett postaköltség értékét, elég a sérült áru fényképét e-mailben elküldeni, viszont a terméket úgy kell lefényképezni, hogy a sérülés tisztán látható legyen. A fényképet, együtt a megrendelés számával és a reklamáció indoklásával, a következő e-mail címre kell küldeni: tamogatas@ekszer-eshop.hu
Kedves Vásárlónk,
Még ebben a COVID19 vírushelyzetben is próbálunk fokozatosan haladni,feldolgozni az összes megrendelést.
Ezért ha adódik egy olyan helyzet, hogy Ön
- a megrendelések változtatását kéri
- reklamációval él
- eláll a szerződéstől vagy visszatérítést kér
Akkor,valószínű,hogy késni fog!
Bízzon bennünk, mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy elkerüljük a bármilyen késést, akár a fent említett kérésekról van szó, akár csomagjainak kézbesítéséről.
A futárok és a futárszolgálatok mindent megtesznek azért, hogy az összes csomagot időben eljuttassák Önhöz.
Ezért szeretnénk kérni a türelmét és kitartását, hogy megfeleljünk az Ön elvárásainak.
Köszönjük, várjuk további együttműködését.
Ékszer eshop csapata
VIII. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME
- Az áru megrendelése során és a felhasználói fiók regisztrációja során a vásárló köteles csak valós, aktuális és pontos adatokat feltüntetni. A regisztrált vásárló köteles az adatok változásáról halasztás nélkül értesíteni az értékesítőt.
- A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben természetes személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a keresztnevét, vezetéknevét, állandó lakcímét, irányítószámát, telefonszámát és az e-mail címét.
- A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben jogi személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a cégnevet, a cég székhelyét, irányítószámát, a cég azonosító számát, telefonszámát és az e-mail címét.
- A vásárló által, a regisztráció során megadott adatok a személyes adatok védelméről szóló 122/2013 számú törvénycikk szerint védettek és azok csak a megrendelés feldolgozására és marketing célokra kerülnek felhasználásra.
- A vásárló bármikor törölheti és megváltoztathatja a megadott személyes adatait, valamint törölheti a regisztrációját az internetes áruház weboldalán való bejelentkezés után a Fiókom → A címeid vagy Szeményes adataid.
- Ahhoz, hogy a vásárló igénybe tudja venni szolgáltatásainkat, szükségünk van a vásárló néhány személyes adatára. Az értékesítő tiszteletben tartja a vásárló magánéletét, ezért igyekszik csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat. Az adatok védettek az esetleges visszaéléssel szemben.A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.
- A vásárlásokról, reklamációkról és egyéb, a webáruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Minden vásárlóra vonatkozó adatot az értékesítő megvéd a visszaéléssel szemben, nem adja ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb, a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek információkat kapják meg). Az adatok csak az értékesítő szolgáltatásainak minőségét szolgálják.
- A vásárló a megfelelő mező bejelölésével a megrendelés elküldése előtt jelezheti hozzájárulását, hogy az értékesítő feldolgozza és tárolja a személyes adatait, főleg a fentebb említett adatokat és/vagy azokat, amelyek szükségesek az értékesítőnek az új termékekre, kedvezményekre és akciókra vonatkozó információk továbbításával kapcsolatos tevékenységeihez. Továbbá, hogy ezek a személyes adatok az értékesítő információs rendszerébe feldolgozásra kerüljenek.
- A vásárló, az üzleti feltételek előző pontja alapján, meghatározott időre adja beleegyezését az értékesítőnek, amíg teljesül a személyes adatok feldolgozásának célja. A feldolgozás céljának teljesítése után az értékesítő biztosítja a vásárló személyes adatainak azonnali felszámolását. A vásárló a személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulást bármikor visszavonhatja írásos formában. A személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulás a visszavonás kézbesítésétől számított 1 hónapon belül jár le.
- Az értékesítő kijelenti, hogy az ezen üzleti feltételekben megjelöltektől eltérő célokra a személyes adatokat mindig külön, a vásárló hozzájárulásával fogja megszerezni. Továbbá biztosítja, hogy ezen személyes adatok feldolgozása csak a meghatározott célnak megfelelően történjen és nem társítja azokat a vásárlási szerződés teljesítése céljából megszerzett személyes adatokhoz.
- A felhasználói fiók létrehozásakor a vásárló beleegyezik abba, hogy az értékesítő felhasználja a nevét és e-mail címét az engedményekről, újdonságokról és egyéb marketing tevékenységekről szóló információk elküldésére. Minden ilyen e-mailben van egy útmutató, amely által az értékesítő tudtára adhatja, hogy nem kívánja kihasználni ezt a szolgáltatást, és így megtilthatja, hogy személyes adatai felhasználásra kerüljenek.
- A vásárlónak joga van írásban értesíteni az értékesítőt személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését, törlését.
- Internetes üzletünk szolgáltatásainak igénybe vétele által Ön kifejezi egyetértését azzal, hogy személyes adatait a feljebb leírt módon használjuk fel.
IX. KEDVEZMÉNYES KUPONOK
- Az értékesítő weboldalán minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet a vásárló megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja.Ahhoz, hogy a vásárló érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az értékesítő oldalán.
- Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat a vásárló kedvezményes kuponra válthatja, közvetlenül a fiókjában, a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra kattintva. Itt lehet megerősíteni a jutalompontok kedvezményes kuponokra történő átváltását.
- Ezután a rendszer egy kupon kódot szerkeszt, amelyet a vásárló felhasználhat a következő megrendelésénél. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény levonódik a megrendelés végösszegéből
- Az utalványt a vásárlástól számított 14 nap elteltével tudja beváltani, és további 14 nap elteltével tudja majd felhasználni. A kupon kezdési dátumát is jelezni fogjuk Önnek a felületen. A kupon egy évig érvényes.
- A kedvezmények nem vonhatóak össze, valamint pénzre nem válthatóak be.
X. EGYÉB RENDELKEZÉSEK
- A szerződést a Szlovák Köztársaság törvényei szabályozzák. A felek e megállapodásban kifejezetten nem említett jogait és kötelezettségeit a Kereskedelmi Törvénykönyv és a kapcsolódó jogszabályok vonatkozó rendelkezései szabályozzák.
- A szerződés csak magyar nyelven köthető meg.
- Az értékesítő az üzleti feltételek változtatásának jogát fenntartja. Ezek a változások nem vonatkoznak az adott változások hatályba lépése előtt leadott megrendelésekre. A megváltozott üzleti feltételek a weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba.
Frissítve 2018.04.10.
Šperky s.r.o.