Kategóriák

    Általános üzleti feltételek Ékszer Eshop

     

    Általános előírások

    A rendelés megerősítésével a vásárló elfogadja az értékesítő által kijelentett áruszolgáltatási feltételeket. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak. Az értékesítő az üzleti feltételek változtatásának jogát fenntartja.

    Ezek az üzleti feltételek a Starozágorská 6, 04023 Košice székhelyű, Šperky s.r.o társaság és ügyfeleinek a jogait és kötelességeit szabályozzák, amelyek a Šperky s.r.o., mint értékesítő és az ügyfél, mint vásárló között megkötött vételi szerződésből erednek, és amelyeknek a tárgya a Šperky s.r.o. internetes áruházában történő vásárlás.

    A termék megrendelése

    Kényelmes online vásárlást kínálunk Önnek.  A mi internetes üzletünk 24 órán keresztül fogadja a rendeléseket, munkatársaink 8:00 és 16:30 óra között telefonon elérhetőek. Eshopunkban a rendelést egyszerűen és kényelmesen véghez viheti a bevásárló kosár segítségével, e-mailben vagy pedig írásban. A szerződés tárgya a rendelésben feltüntetett termék. A weboldalunkon elkészített megrendelés megerősítése után, visszaigazolásként vásárlóink e-mailben is megkapján a „vételi szerződést“ elektronikus számla formájában. A számlát adás-vételi szerződésként használjuk. A méretek, színek és más, az oldalunkon, katalógusokban, prospektusokban és médiában megjelenített adatok a gyártótól származnak, eltérhetnek a valós adatoktól. Megrendelőinknek csak kiváló állapotban lévő árut szolgáltatunk, amely minden szükséges tulajdonsággal rendelkezik. Az elektronikus megrendelés érvényesítésének feltétele az, hogy minden szükséges adatot feltüntetessen a megrendelői adatlapon. A megrendelés a vásárlói szerződés terve, amely a termék kézbesítése után lép érvénybe. Ezt a szerződést vásárlóink, saját fiókjukon belül bármikor újra nyomtathatják, ellenőrizhetik. Valamint a webshop részéről nincs akadálya az esetleges újra küldésének, ugyanis rendszerünkben iktatott szerződésként szerepel. Egyes esetekben, főleg ha magasabb pénzösszegekről van szó, az értékesítő fenntartja a megrendelés telefonon keresztül történő megerősítésének és az előleg behajtásának jogát. Ha az abban az időben, amikor megszületett a rendelés, a külföldi pénznemek árfolyama, az ár vagy a beszerzett választék jelentősen megváltozott, a cégnek joga van a vásárlóval való egyeztetés után változtatni a rendelésen vagy elállni attól. Ugyanezt a jogot fennteratjuk akkor is, ha a gyártó nem szolgáltatja tovább a megrendelt terméket, új terméket hoz a piacra, vagy jelentősen megváltozataja a termék árát.

    Amennyiben külföldi e-shopból rendel árut, szükséges a vámszabályzat és érvényesítési folyamatának az ismerete az adott országban. Az eladó nem vállal felelősséget a vevő országában érvényben lévő vámkezelési illetékekért.

    A kézbesítés módja és időtartama

    A terméket utánvételes küldeményként küldjük a Magyar Posta, vagy a GLS futárszolgálat közreműködésével valamint Pick Pack Pont csomagpontokba. A megrendelt termék kézbesítése a termék elérhetőségéhez és az értékesítő lehetőségeihez mérten a lehető legrövidebb időn belül fog megvalósulni. A termék kibocsátásának átlagos időtartama a megrendelés megerősítésétől számítva 1-től 2 napig terjed. Ha az Ön által kiválasztott termék nincs raktáron, előre értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon arról, hogy a kézbesítési idő változik. Önnek lehetősége lesz törölni megrendelését, illetve megváltozatani azt.

    Azon termékek esetében, amelyek raktárunkon vannak, a kézbesítési idő 1-3 munkanap.

     

    A termékek ára

    Az oldalunkon feltüntetett árak a rendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk. Abban az esetben, ha a külföldi pénznemek árfolyama jelentősen változik, továbbá magas infláció vagy a gyártóktól való beszerzési feltételek változása esetén az árak változtatásának jogát fenntartjuk.

    A termék árába nincs beleszámolva a postaköltség és a csomagolási költség.

    A számla szolgál vásárlási bizonylatként. A küldemény elküldése után a számla elektronikus formában elérhető – PDF fájl – az Ön személyes fiókjában a bejelentkezés után. A számlát hozzá lehet csatolni a küldeményhez, el lehet küldeni az Ön e-mail címére elektronikus formában, vagy pedig utólagosan elküldjük a küldemény megérkezésének helyszínére 7 napon belül a küldemény elküldése után. A számla egyúttal szállítási jegyzékként és garancialevélként is szolgál.

    Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

    A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az oldalunkon. Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat kedvezményes kuponokra válthatja, közvetlenül a fiókjában. Kattintson a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra és változtassa át kedvezményes kuponná. Ez után a rendszerünk egy kupon kódot szerkeszt, amelyet felhasználhat a következő vásárlásánál. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény levonódik a megrendelés végösszegéből. A kuponokat a vásárlást követő 14 nap után tudja felhasználni. Amennyiben eltelt a 14 nap és nem sikerül a kedvezményt a megrendeléshez csatolni kérem, jelezze ezt (megjegyzésben tüntesse fel a kódját és rendszerileg hozzá tesszük).

    A kedvezmények nem vonhatóak össze, valamint pénzre nem válthatóak be.

     

    A vásárlási szerződéstől való elállás

    Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel, továbbá ha a terméket már nem gyártják, vagy ha jelentős mértékben változott a termék ára. Ilyen esetben azonnal értesítjük a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást tudjunk találni igényei kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk az Ön elvárásainak.

    A magánszemélynek joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után a 102/2014-es törvénycikk szerint. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani levélben vagy e-mailben,(tamogatas@ekszer-eshop.hu) és fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát is. Erre a célra használhatja a szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványt, amelyet itt tölthet le: vf_hu.doc A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a határidő lejárta előtt elküldi.

     

    A vásárló, aki eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét, amennyiben hibátlan árut küld vissza.

     Fontos, hogy a vásárló betartsa a következő feltételeket.

    • A megkapott ill. átvett terméket a vásárló saját költségén szolgáltatja vissza a címünkre, amit megtalál a kapcsolat címszó alatt.


    A  terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:

    • A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva
    • A termék nem lehet használt – nincs látható jele a használatnak
    • A termék nem lehet hiányos!
    • A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni
    • Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert nem lesz átvéve.
    • Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.

    Személyes átvétel esetén az időpontot az elkészített megrendelésében kell feltüntetni.

     

     

    A kereskedő kötelezettségei elállás esetén

    •  A kereskedő késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, beleértve adott esetben a szállítás költségeit is, amikor a 11. cikknek megfelelően értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerző­déstől. A kereskedő az első albekezdésben említett visszatérítést a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon hajtja végre, kivéve, ha az ettől való eltérésbe a fogyasztó kifejezetten beleegyezik, és amenynyiben a fogyasztót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen díj nem terheli.

     

    • Az (1) bekezdéstől eltérve, amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, a kereskedő nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

     

    •  Adásvételi szerződések esetében a kereskedő – amenynyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza – mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut, vagy amíg a fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltat arra vonatkozóan, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi idő pontot kell figyelembe venni.

     

    A fogyasztó kötelezettségei elállás esetén

    • A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen a 11. cikkel összhangban értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áruk átvételére felhatalmazott személynek, kivéve, ha a kereskedő vállalta, hogy az árukat maga szállítja vissza. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.

     

    • A fogyasztó kizárólag az áruk visszaküldésének közvetlen költségét viseli kivéve, ha a kereskedővállalta e költség viselését, vagy ha a kereskedő elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót arról, hogy ezeket neki kell viselnie.

     

    • Az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében, amennyiben az árut a szerződés megkötésekor leszállították a fogyasztó otthonába, a kereskedő saját költségén szállítja vissza az árut, ha az természeténél fogva nem küldhető vissza a szokásos postai úton.

     

    • A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. A fogyasztó semmi esetre sem felel az áru értékcsökkenéséért, amennyiben a kereskedő az elállási jogról szóló, a 6. cikk (1) bekezdésének h) pontjában előírt tájékoztatást elmulasztotta.

     

    • Ha a fogyasztó a 7. cikk (3) bekezdése, illetve a 8. cikk (8) bekezdése szerinti kérelmet követően gyakorolta elállási jogát, köteles a szerződésben meghatározott szolgáltatások összességéhez arányosan viszonyuló, az elállási joga gyakorlásának a kereskedővel való közlése időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget megfizetni. A fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított teljes ár alapján kell kiszámítani. Amennyiben a teljes ár túlzottan magas, az arányos összeget az addigi teljesítés piaci értéke alapján kell kiszámítani.

     

    Reklamáció és jótállás

    Az esetleges reklamációkat az Ön elégedettsége érdekében individuális megegyezés útján intézzük az érvényes jogrend alapján.

    A kézbesített árut ajánlott átnézni és ellenőrizni a kiszállított mennyiséget, árufajtát, esetleg a nyilvánvaló áruhibákat. Az esetleges hiányos kiszállítást vagy az árufajta felcserélését a vásárló köteles azonnal, az áru átvétele után jelezni az értékesítőnek. Ellenkező esetben a kézbesítés teljesnek és hiba nélkülinek tekintendő. Ha az áru nyilvánvalóan a szállítás során sérül meg, a vásárló köteles a szállítóval írásos feljegyzést készíteni a kár jellegéről, illetve a sérült árut nem átvenni. A kár jellegéről szóló írásos feljegyzés elengedhetetlen feltétele egy esetleges reklamációs eljárásnak.

    A reklamációról értesíthet bennünket e-mailben (tamogatas@ekszer-eshop.hu), telefonon vagy postai úton.

    A reklamációs eljárás a reklamált termék cégünk székhelyére történő kézbesítésével veszi kezdetét.

    A termékre a hatályos jogszabályok alapján 24 hónap jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hosszabb, mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes. A termék hibáinak megítélése az évényes jogi előírások szerint történik.

    A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használata során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.

    Reklamáció vagy csere esetén nem kell visszaküldeniük a termékeket Szlovákiába, nyugodtan küldhetik azokat a magyarországi címünkre, mely postafiókként működik Sátoraljaújhelyen. Hetene egyszer áll módunkban átvenni az oda egész héten beérkező visszaküldött küldeményeket, ezt követően jelzünk vissza vásárlóinknak a csomag befogadásáról.

    Postafiókunk címe:

      SPERKY s.r.o.
    Sátoraljaújhely Posta
    Kazinczy u. 10
    3980 Sátoraljaújhely

     

    Személyes adatok védelme

    Ahhoz, hogy szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükségünk van  néhány személyes adatra. Tiszteletben tartjuk magánéletét, ezért igyekszünk csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat és megvédjük azokat az esetleges visszaéléssel szemben. A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.

    A vásárlásokról, reklamációkról és egyébb, a webáruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Bármilyen adatot, ami Önre vagy vásárlásaira vonatkozik, megvédjük a visszaéléssel szemben, nem adjuk ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb információkat kapják meg, amelyek a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek).

     

    Kedvezményeink, újdonságaink és más marketing tevékenységekről való értesültsége érdekében fenntartjuk személyes adatai felhasználásának jogát. Minden e-mailben van egy útmutató, amely által tudtunkra adhatja, hogy nem kívánja kihasználni ezt a szolgáltatást, és így megtilthatja nekünk, hogy felhasználjuk személyes adatait. Joga van írásban értesíteni bennünket személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését vagy törlését.

     

    Internetes üzletünk szolgáltatásainak igénybe vétele által Ön kifejezi egyetértését azzal, hogy személyes adatait a feljebb leírt módon használjuk fel.

    Kassa 15.5.2010

    Šperky s.r.o.

     

     

     


    FőoldalFőoldal

    • kupon katalógus
    • Pick Pack Pont
    • Pick Pack Pont
    • banner
    X
    Weboldalunk annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson cookie-kat használ.
    Egyetértek
    Több információ