Kategóriák

    Általános üzleti feltételek Ékszer Eshop

     

    Általános előírások

    A rendelés megerősítésével a vásárló elfogadja az értékesítő által kijelentett áruszolgáltatási feltételeket. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak. Az értékesítő az üzleti feltételek változtatásának jogát fenntartja.

     

    A termék megrendelése

    Kényelmes online vásárlást kínálunk Önnek.  A mi internetes üzletünk 24 órán keresztül fogadja a rendeléseket, munkatársaink 8:00 és 16:30 óra között telefonon elérhetőek. Eshopunkban a rendelést egyszerűen és kényelmesen véghez viheti a bevásárló kosár segítségével, e-mailben vagy pedig írásban. A szerződés tárgya a rendelésben feltüntetett termék. A méretek, színek és más, az oldalunkon, katalógusokban, prospektusokban és médiában megjelenített adatok a gyártótól származnak, eltérhetnek a valós adatoktól. Megrendelőinknek csak kiváló állapotban lévő árut szolgáltatunk, amely minden szükséges tulajdonsággal rendelkezik. Az elektronikus megrendelés érvényesítésének feltétele az, hogy minden szükséges adatot feltüntetessen a megrendelői adatlapon. A megrendelés a vásárlói szerződés terve, amely a termék kézbesítése után lép érvénybe. Egyes esetekben, főleg ha magasabb pénzösszegekről van szó, az értékesítő fenntartja a megrendelés telefonon keresztül történő megerősítésének és az előleg behajtásának jogát. Ha az abban az időben, amikor megszületett a rendelés, a külföldi pénznemek árfolyama, az ár vagy a beszerzett választék jelentősen megváltozott, a cégnek joga van a vásárlóval való egyeztetés után változtatni a rendelésen vagy elállni attól. Ugyanezt a jogot fennteratjuk akkor is, ha a gyártó nem szolgáltatja tovább a megrendelt terméket, új terméket hoz a piacra, vagy jelentősen megváltozataja a termék árát.

    Amennyiben külföldi e-shopból rendel árut, szükséges a vámszabályzat és érvényesítési folyamatának az ismerete az adott országban. Az eladó nem vállal felelősséget a vevő országában érvényben lévő vámkezelési illetékekért.

    A kézbesítés módja és időtartama

    A terméket utánvételes küldeményként küldjük a Magyar Posta, vagy a GLS futárszolgálat közreműködésével valamint Pick Pack Pont csomagpontokba. A megrendelt termék kézbesítése a termék elérhetőségéhez és az értékesítő lehetőségeihez mérten a lehető legrövidebb időn belül fog megvalósulni. A termék kibocsátásának átlagos időtartama a megrendelés megerősítésétől számítva 1-től 2 napig terjed. Ha az Ön által kiválasztott termék nincs raktáron, előre értesítjük Önt e-mailben vagy telefonon arról, hogy a kézbesítési idő változik. Önnek lehetősége lesz törölni megrendelését, illetve megváltozatani azt.

    Azon termékek esetében, amelyek raktárunkon vannak, a kézbesítési idő 1-3 munkanap.

     

    A termékek ára

    Az oldalunkon feltüntetett árak a rendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk. Abban az esetben, ha a külföldi pénznemek árfolyama jelentősen változik, továbbá magas infláció vagy a gyártóktól való beszerzési feltételek változása esetén az árak változtatásának jogát fenntartjuk.

    A termék árába nincs beleszámolva a postaköltség és a csomagolási költség.

    A számla szolgál vásárlási bizonylatként. A küldemény elküldése után a számla elektronikus formában elérhető – PDF fájl – az Ön személyes fiókjában a bejelentkezés után. A számlát hozzá lehet csatolni a küldeményhez, el lehet küldeni az Ön e-mail címére elektronikus formában, vagy pedig utólagosan elküldjük a küldemény megérkezésének helyszínére 7 napon belül a küldemény elküldése után. A számla egyúttal szállítási jegyzékként és garancialevélként is szolgál.

    Hogyan érvényesíthetem a kedvezményes kupon kódomat?

    A weboldalunkon minden termék mellett fel van tüntetve, mennyi pontot szerezhet megvásárlásuk esetén, és hogy milyen értékben van a kedvezményes kuponja. Ahhoz, hogy érvényesíteni tudja a kedvezményes kuponokat az elkészített megrendelések után, regisztráció szükséges az oldalunkon. Több termék megrendelése után ezek a pontok összeadódnak. Az összegyűjtött pontokat kedvezményes kuponokra válthatja, közvetlenül a fiókjában. Kattintson a „Jutalompontjaim“ hivatkozásra és változtassa át kedvezményes kuponná. Ez után a rendszerünk egy kupon kódot szerkeszt, amelyet felhasználhat a következő vásárlásánál. A jutalompontok felhasználásánál a kedvezmény levonódik a megrendelés végösszegéből. A kuponokat a vásárlást követő 14 nap után tudja felhasználni. Amennyiben eltelt a 14 nap és nem sikerül a kedvezményt a megrendeléshez csatolni kérem, jelezze ezt (megjegyzésben tüntesse fel a kódját és rendszerileg hozzá tesszük).

    A kedvezmények nem vonhatóak össze, valamint pénzre nem válthatóak be.

     

    A vásárlási szerződéstől való elállás

    Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel, továbbá ha a terméket már nem gyártják, vagy ha jelentős mértékben változott a termék ára. Ilyen esetben azonnal értesítjük a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást tudjunk találni igényei kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk az Ön elvárásainak.

    A magánszemélynek joga van elállni a vásárlási szerződéstől 14 napig a termék átvétele után. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani e-mailben, fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát. Ha a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét. Fontos, hogy a vásárló betartsa a következő feltételeket.

    • A megkapott ill. átvett terméket a vásárló saját költségén szolgáltatja vissza a címünkre, amit megtalál a kapcsolat címszó alatt.


    A  terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:

    • A terméket az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni
    • A termék nem lehet használt
    • A termék nem lehet hiányos
    • A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni
    • Ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert nem lesz átvéve.
    • Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte – a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
    • Személyes átvétel esetén az időpontot az elkészített megrendelésében kell feltüntetni.
    • Ha minden feljebb említett feltételt teljesít, akkor átutaljuk a pénzt a bankszámlájára a termék visszaérkezése után számított 14 napon belül.
    • Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor a felsorolt okok miatt nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.

     

    Reklamáció és jótállás

    Az esetleges reklamációkat az Ön elégedettsége érdekében individuális megegyezés útján intézzük az érvényes jogrend alapján. A termék esetleges hibáiról a vásárló köteles azonnal értesíteni cégünket a termék átvétele után, ellenkező esetben a reklamáció nem lesz elismerve. A reklamációról értesíthet bennünket e-mailben vagy postai úton.

    A reklamáció érvényesítése során fellépő lehetséges ellentmondások miatt a telefonos reklamációt nem tudjuk elfogadni. Nem vagyunk felelősek a szállítás során kialakult hibákért.

    A termékre a hatályos jogszabályok alapján jótállási idő vonatkozik. Abban az esetben, ha a gyártó által kínált jótállási idő hosszabb, mint a jogszabályok által meghatározott jótállási idő, a hosszabb jótállási idő érvényes. A termék hibáinak megítélése az évényes jogi előírások szerint történik.

    A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használása során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.

    Reklamáció vagy csere esetén nem kell visszaküldeniük a termékeket Szlovákiába, nyugodtan küldhetik azokat a magyarországi címünkre:

     

    SPERKY s.r.o.
    Sátoraljaújhely Posta
    Kazinczy u. 10
    3980 Sátoraljaújhely

     

    Személyes adatok védelme

    Ahhoz, hogy szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükségünk van  néhány személyes adatra. Tiszteletben tartjuk magánéletét, ezért igyekszünk csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat és megvédjük azokat az esetleges visszaéléssel szemben. A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.

    A vásárlásokról, reklamációkról és egyébb, a webáruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Bármilyen adatot, ami Önre vagy vásárlásaira vonatkozik, megvédjük a visszaéléssel szemben, nem adjuk ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb információkat kapják meg, amelyek a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek).

     

    Kedvezményeink, újdonságaink és más marketing tevékenységekről való értesültsége érdekében fenntartjuk személyes adatai felhasználásának jogát. Minden e-mailben van egy útmutató, amely által tudtunkra adhatja, hogy nem kívánja kihasználni ezt a szolgáltatást, és így megtilthatja nekünk, hogy felhasználjuk személyes adatait. Joga van írásban értesíteni bennünket személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését vagy törlését.

     

    Internetes üzletünk szolgáltatásainak igénybe vétele által Ön kifejezi egyetértését azzal, hogy személyes adatait a feljebb leírt módon használjuk fel.

    Kassa 15.5.2010

    Šperky s.r.o.

     

     

     


    FőoldalFőoldal

    • kupon katalógus
    • Pick Pack Pont
    • banner
    X
    Weboldalunk annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson cookie-kat használ.
    Egyetértek
    Több információ